17-11-2004 18:04
Bridget Jones 2 = 3 x Bridget Jones 1
Polacy kochają niezdarne, niezbyt oczytane i mówiące kompletne bzdury w zupełnie nieodpowiednim czasie kobiety z nadwagą - tak przynajmniej można sądzić, analizując wyniki frekwencyjne drugiej części przygód Bridget Jones.
Jak podaje dystrybutor filmu - w ciągu pierwszych dni wyświetlania "W pogoni za rozumem" w polskich kinach film obejrzało 291 000 widzów.
Dla porównania - część pierwszą śmieszno-strasznych perypetii nieszczęśliwej w miłości panny Jones w tym samym czasie obejrzało prawie 3-krotnie mniej, bo 112 000 osób.
A że przed nami smutne, długie listopadowe wieczory, które zachęcają do pójścia do kina na optymistyczną, a momentami śmieszną komedię romantyczną, można się spodziewać, że film będzie wielkim hitem 2004 roku.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.