Isabella Rosellini chce oglądać starsze modelki
Isabella Rosellini twierdzi, że kremy przeciwzmarszczkowe powinny być reklamowane przez dojrzałe modelki.
W przeszłości aktorka reprezentowała francuski koncern kosmetyczny Lancôme. Gdy przekroczyła czterdziestkę, firma zerwała z nią umowę i zastąpiła ją o wiele młodszą modelką, choć Rosellini była twarzą marki od 14 lat.
- Rozumiem, że reklama to sprzedawanie marzeń, ale nie wydaje mi się, aby kobiety marzyły o młodości - tłumaczy gwiazda. - Ja na przykład marzę o tym, aby być elegancką i wyrafinowaną. Badania wykazały, że starsze kobiety wolą oglądać czterdziestolatkę w reklamie kremu przeciwzmarszczkowego, niż dwudziestolatkę o gładkiej skórze. Dyskryminacja ze względu na wiek doprowadziła do sytuacji, w której czujemy się źle na samą myśl o starzeniu.
Dorobek Isabelli Rosellini zamyka rola w filmie "Two Lovers".