Jesteśmy drudzy po Wielkiej Brytanii
19 lutego na polski rynek został wprowadzony nowy kanał rozrywkowy Wedding TV.
Polska jest pierwszym krajem po Wielkiej Brytanii, w którym można oglądać telewizję tematyczną poświęconą rozrywce i emocjom związanym ze ślubami.
„W samym 2006 roku w Polsce ślub wzięło ok. 225 tysięcy par, a liczba ta rośnie z roku na rok. Na rynku istnieje 13 magazynów poświęconych tej tematyce i ponad 50 targów i wystaw ślubnych, co również odzwierciedla ogromne zainteresowanie tematem. Posiadając tę wiedzę, stworzenie kanału rozrywkowego poświęconego ślubom i relacjom partnerskim jest dla nas naturalnym i oczywistym krokiem”. – powiedział Marc Conneely, dyrektor generalny Wedding TV. Wedding TV to kanał skierowany głównie do kobiet między 18 a 34 rokiem życia, ale również do wszystkich, którzy fascynują się historiami z życia wziętymi, tematyką związków oraz programami poświęconymi modzie, gwiazdom i podróżom. Kanał prezentuje programy poświęcone wszystkim etapom związku, od pierwszej randki, po zaręczyny i ślub. Widzowie będą mieli okazję zobaczyć, jak organizowane są wesela w różnych zakątkach świata, usłyszeć porady ekspertów z dziedziny organizowania wesel oraz dowiedzieć się, gdzie pojechać na wymarzony miesiąc miodowy.
Wedding TV będzie nadawany w polskiej wersji językowej, 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. W ciągu najbliższych sześciu miesięcy pojawią się na nim polskie produkcje.
Gdzie będzie dostępny Wedding TV? - Trwają zaawansowane rozmowy z przedstawicielami kluczowych sieci kablowych i platform cyfrowych. Ich wyniki ogłosimy wkrótce – mówią przedstawiciele stacji. Wedding TV jest inicjatywą Marca Conneely’ego, dyrektora generalnego kanału, Tony’ego Prince’a, który pełni funkcję dyrektora programowego Wedding TV, Mirka Grabca, dyrektora zarządzającego, Bena Wattsa, dyrektora finansowego Wedding TV oraz prywatnych inwestorów.
W najbliższym roku planowane jest wprowadzenie kanału do Rosji, Rumunii oraz na kilka innych znaczących rynków. W najbliższych trzech latach firma planuje zainwestować 20 milionów funtów w rozwój Wedding TV, z czego połowę na zawartość programową kanału.