"Kapitalny pomysł" od niedzieli w TVN!

Przyciemnione światła, napięcie, czworo gniewnych i zamożnych zadecyduje o przyszłości jednego z uczestników. Nie wystarczy mieć pomysł, trzeba go jeszcze skutecznie sprzedać! Już w najbliższą niedzielę na antenie TVN zadebiutuje nowatorski teleturniej - "Kapitalny pomysł".

"Kapitalny pomysł" od niedzieli w TVN!
Źródło zdjęć: © TVN

27.11.2008 15:56

Solange Olszewska - właścicielka i prezes firmy Solaris, Sonia Wędrychowicz-Horbatowska - Wiceprezes Zarządu Banku Citi Handlowy, Zbigniew Niemczycki - właściciel Curtis Group oraz Mariusz Czerkawski - sportowiec i biznesmen. Czworo najprawdziwszych rekinów biznesu zasiądzie w jury oceniającym pomysły marzących o własnym interesie Polaków. Uczestników wesprze, a widzów wprowadzi w ten świat, popularny dziennikarz - Marcin Meller.

Ludzie pomysłowi i przedsiębiorczy, ludzie z nowatorskim pomysłem na własny biznes, domorośli wynalazcy - wszyscy, którzy mają genialny plan, ale brak im kapitału, będą mieli szanse wreszcie go zdobyć! Po wstępnej selekcji, wybrana garstka najbarwniejszych postaci z najciekawszymi pomysłami stanie przed jury.

Jego decyzja może pomóc zrealizować marzenia, może jednak - na oczach widzów - pogrzebać nawet najbardziej "genialne", zdaniem ich autorów, pomysły. Kandydaci, przygotowani wcześniej do rozmowy przez psychologa biznesu, będą mieli dziesięć minut na prezentację swoich idei. Przeprowadzą prezentację by przekonać jury, że warto zainwestować w ich pomysł, że przyniesie on spodziewane zyski...

Członkowie jury zadadzą kandydatom pytania, aby szczegółowo dowiedzieć się jaka jest istota pomysłu. Ujawnią jego wady, ewentualny brak przygotowania merytorycznego autora, nieznajomość realiów rządzących biznesem. Jeśli zaś kandydat skutecznie obroni swoją ideę, jury będzie głosować za jej przyjęciem. Po siedmiu odcinkach kwalifikacyjnych przyjdzie czas na wielki finał, którego zwycięzca otrzyma pieniądze niezbędne do uruchomienia inwestycji.

"Kapitalny pomysł" to pierwszy w Polsce tego typu medialny projekt, który promuje prywatny biznes wśród masowych odbiorców. Partnerem projektu jest bank Citi Handlowy, który w programie widzi szansę na spopularyzowanie idei prywatnej przedsiębiorczości w Polsce.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)