Michał Wiśniewski podoba się telewidzom
Według danych telemetrycznych TNS OBOP hitem stacji TVN w ostatnim okresie jest reality show "Jestem jaki jestem" z udziałem Michała Wiśniewskiego (na zdj. z żoną, vipnews.pl) i jego rodziny.
Średnia widownia programu wynosi 6,6% (prawie 2,5 mln widzów), a niedzielne wydania specjalne Ring cieszą się jeszcze większą popularnością, średnio ogląda je 10% widzów (ponad 3,5 mln) - czytamy w serwisie Wirtualnemedia.pl.
Reality show z liderem Ich troje znajduje się również w czołówce najlepiej oglądanych programów TVN, a do tej pory aż 40% widzów miało kontakt z przynajmniej jedną emisją tego programu. Udział niedzielnych programów z cyklu Ring (w grupie: wszyscy w wieku 16-49 z miast powyżej 100 tys. mieszkańców) wynosi 31% i jest prawie dwa razy większy od udziału jaki notował TVN w paśmie nadawania programu "Jestem jaki jestem" wcześniej (średnia dla ostatnich niedziel w styczniu i lutym -14%).
Program jest chętniej oglądany przez kobiety (61%) niż mężczyzn (39%), mieszkańców miast powyżej 100 tys. mieszkańców (40%), ludzi młodych w wieku 25-34 lata (18,5%) oraz osoby o wykształceniu zawodowym (31%).
Najmniejszym zainteresowaniem cieszy się wśród mieszkańców wsi (27%) oraz wśród osób starszych powyżej 65 roku życia (7%).
(źródło: Wirtualnemedia.pl)