"Moment prawdy" hitem kanału Polsat Cafe
Oryginalna wersja „Momentu prawdy” („The Moment Of Truth”) okazała się hitem wiosennej ramówki Polsat Cafe. 19 marca w czasie nadawania teleturnieju oglądalność Polsat Cafe wzrosła aż dziesięciokrotnie w porównaniu do programów emitowanych w tym paśmie w styczniu i w lutym br.
Amerykański „Moment prawdy” oglądało wczoraj średnio 134,5 tys. osób, co dało Polsat Cafe dzienny udział w rynku telewizyjnym w grupie 16-49 na poziomie 0,26 proc. Wśród abonentów Cyfrowego Polsatu w grupie 16-49 program osiągnął udział 7 proc.
„Moment prawdy” okazał się najlepiej dotychczas oglądanym programem w Polsat Cafe. Z kolei polska wersja teleturnieju, po trzech tygodniach nadawania w Polsacie, poprawiła udział stacji w czwartki w godz. 21.00-22.00 o 5 punktów procentowych w stosunku do jesieni 2008r.
„Moment prawdy!” to show, w którym emocje sięgają zenitu! Temperaturę podgrzewa fakt, że każdy zawodnik odpowiada na pytania w obecności rodziny i przyjaciół. Padają kontrowersyjne i trudne pytania z życia prywatnego, zawodowego, a nawet intymnego. Prawdomówność graczy sprawdza wariograf a stawką w grze są duże pieniądze.
„The Moment Of Truth” poza USA nadawany był dotąd m.in. w Hiszpanii, Portugalii, Holandii, Danii, Niemczech, Chorwacji, Estonii, Wielkiej Brytanii, Australii, Szwecji, Włoszech i Izraelu. W amerykańskiej stacji FOX niektóre odcinki programu oglądało nawet 23 miliony widzów. Na tę chwilę format został sprzedany do ponad 50 krajów na całym świecie.