Trwa ładowanie...
13-02-2004 18:15

Pasję zaleją fale widzów - tak tworzy się historia

Pasję zaleją fale widzów - tak tworzy się historia
d9dwmxx
d9dwmxx

Mel Gibson po raz kolejny tworzy historię marketingu filmu - wszystko, co sobie wymyślił, jeśli chodzi o promocję 'Pasji' - zadziałało.

Zaczęło się od kilku niewinnych informacji w prasie, że wielki hollywoodzkich gwiazdor robi film w jezyku, którego nikt nie zna. Potem powoli wyłoniła się treść, po niej przyszły protesty organizacji żydowskich. Odpowiedzią na nie stała się oficjalna strona filmu - MIĘDZY INNYMI W JĘZYKU POLSKIM! - na której niewiele można byo znaleźć - oprócz petycji - TAK, POKAŻCIE TEN FILM W MOIM KRAJU.

Teraz już wiadomo, że 'Pasja', którą typowano na największą wpadkę finansową Gibsona, będzie megahitem.

Jak podaje Palm Beach Post dziennie sprzedaje się 30 tysięcy biletów w przedsprzedaży!, a wszystkie pokazy premierowe są już dawno wykupione. Ale to nie wszystko - w niektórych kościołach przewidziano msze w intencji filmu w Środę Popielcową - dzień amerykańskiej premiery filmu.

d9dwmxx

Jeśli to jeszcze komuś nie wystarcza - przewidziano także dystrybucję biletów 'z ręki do ręki' - wiele różnych chrześcijańskich organizacji młodzieżowych będzie roznosić zaproszenia wśród ludzi, którzy normalnie do kina nie chodzą!

I to nie wszystko! Wiele parafii wykupiło od kilku do kilkudziesięciu tysięcy biletów każda i będą je teraz rozdystrybuowywać wśród wiernych, których potem zawiozą pod kino specjalnymi autobusami!

Oczywiście na takim zaanagażowaniu wszelkich środowisk religijnych najbardziej zależało Gibsonowi, który doskonale zdaje sobie sprawę z siły tego typu promocji. A ponieważ w film zainwestował własne 25 milionów, zależy mu na tym, aby 'Pasja' przynajmniej się zwróciła.

Wszystko wskazuje jednak na to, że wpływy znacznie przekroczą koszty!

d9dwmxx
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d9dwmxx