Peter Stefaniak
Miejsce urodzenia: | Gdańsk |
Reżyser: | Deception, The (2013) (Michael Marshall) |
Scenarzysta: | Deception, The (2013) (Michael Marshall) |
Filmografia: | Persistence, The (2012) (Piotr) Deception, The (2013) (Michael Marshall) |
Model, aktor, producent oraz reżyser. Urodzony w 1988 r. w Gdańsku. W 2005 r. rozpoczął swoją przygodę z aktorstwem, biorąc udział w spektaklu "Fanta$y" w reż. Jana Klaty w Teatrze Wybrzeże w Gdańsku. W 2010 wyjechał do Londynu, gdzie jadąc metrem na trening boksu, poznał producenta filmowego Jonathana Pettigrew, który zaproponował mu główną rolę w filmie "The Wilderness" w reż. Alexandra Boyd'a. Do współpracy ostatecznie nie doszło, natomiast ta sytuacja w pełni przekonała Peter'a, że aktorstwo to jest to, co chce w życiu robić. Na jednej z imprez poznał modela Patrick'a Ribbsaeter'a (Gucci, Armani, Dsquared), z którym się zaprzyjaźnił i który zaraził go pasją związaną z modelingiem. Krótko potem zaczął karierę modela. Nie osiągnął większych sukcesów w tej branży. W 2011 r. Skończył Milaeon Agency : Short Acting Course w Londynie. Po krótkim czasie pojawił się ponownie na deskach teatru w sztuce "You Me Bum Bum Train", gdzie zagrał brytyjskiego żołnierza. Następnie zagrał w kilku teledyskach m.in. u boku
brytyjskiego rapera - 'Skepta' oraz 'Yubley Jubley'. Dalej przyszła pora na udział w filmie "Ice Cream Wars", gdzie zagrał awanturującego się klienta klubu nocnego. Tam też po raz pierwszy uczestniczył w scenie kaskaderskiej. Potem przyszła pora na film "Persistence" w reż. Sebastian'a Synowiec'a, gdzie zagrał jedną z głównych ról, tj. młodego polaka, partyzanta, walczącego z okupantem. W 2012 roku zagrał w filmie "King of Soho" w reż. Michael Winterbottom'a, opowiadającym o Paul'u Raymond'dzie, brytyjskim wydawcy porno. Po nabraniu doświadczenia na planie brytyjskich produkcji, wrócił do kraju, gdzie wyreżyserował swój pierwszy film "Deception", gdzie zagrał jedną z głównych ról. Aktualnie pobiera nauki aktorstwa w Lee Strasberg Theatre and Film Institute w Los Angeles.
Komentarze