Trwa ładowanie...
09-12-2008 10:17

Polsat zarobił na śpiewających gwiazdach

Polsat zarobił na śpiewających gwiazdach
d2xrc7x
d2xrc7x

Zarówno czwarta edycja "Jak oni śpiewają" jak i "Fabryka gwiazd" zapewniły Telewizji Polsat spore wpływy z reklam.

Czwarta edycja show "Jak oni śpiewają" miała najmniejszą oglądalność spośród wszystkich serii widowiska, ale zapewniła Polsatowi pozycję wicelidera w swoim paśmie emisji za TVN-em. Program przyniósł stacji wpływy reklamowe wynoszące ponad 45 mln zł.

Średnia widownia czwartej edycji muzycznego widowiska Polsatu wyniosła 3,23 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 22,59 proc. w grupie 4+ i 19,70 proc. w 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. To najmniejsza oglądalność spośród wszystkich wyemitowanych dotychczas serii "Jak oni śpiewają" - pierwsza pokazywana wiosną 2007 roku miała bowiem 4,5 mln widzów, druga - 4,1 mln, a trzecia - 3,58 mln. Mimo to planowana jest już piąta edycja show, która pojawi się w ramówce wiosną 2009 roku.

"Fabryka gwiazd" także nie poprawiła wyników Polsatu. Piątkowe gale na żywo śledziło 2,17 mln widzów, z kolei codzienne programy nieco ponad 700 tys. osób. Na emisji reklam wokół formatu stacja zarobiła cennikowo 54,8 mln złotych.

d2xrc7x

Relacje z akademii "Fabryki gwiazd" stacja pokazywała o 13.00 i 17.30. Te pierwsze miały średnio 333 tys. widzów oraz 8,7 proc. udziału w rynku. Natomiast programy o 17.30 oglądało 703 tys. widzów, co dało Polsatowi zaledwie 6,65 proc. udziału w rynku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych za zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Decyzja o przyszłości formatu jeszcze nie zapadła.

d2xrc7x
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2xrc7x

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj