PR pojawi się w Cannes
W przyszłym roku festiwal reklamowy w Cannes wzbogaci się o nową kategorię - PR Lions. Obradom jury będzie przewodniczył Tim Bell.
W nowej kategorii PR Lions oceniane będzie przede wszystkim zarządzanie marką, budowanie zaufania i zrozumienia pomiędzy firmą, a jej klientem. Zgłoszenia oceniane będą pod kątem strategii, kreatywności, oryginalności, wykonania i rezultatów.
Zwycięzcy festiwalu zostaną ogłoszeni 22 czerwca przyszłego roku, wraz z laureatami kategorii Direct i Promo. Obradom jury nowej kategorii będzie przewodniczyć Tim Bell, prezes Chime Communications.
- Wprowadzenie nagród dla projektów PR w Cannes rozważaliśmy już od dłuższego czasu i jak w przypadku każdej nowej kategorii, potrzeba czasu na wypracowanie pewnych standardów i oczekiwań jakie mamy w stosunku do ocenianych prac - komentuje w oświadczeniu Philip Thomas, przewodniczący festiwalu. - Ten moment właśnie naszedł - dodaje.