Widzowie oglądają na potęgę. W ciągu doby ustanowił nowy rekord wszech czasów
Podczas Super Bowl 2024, który odbył się 11 lutego, mieliśmy okazję po raz pierwszy zobaczyć zwiastuny kilkunastu filmów, które w najbliższej przyszłości będą gromadzić w kinach tłumy widzów. W rywalizacji na trailery bezapelacyjnie zwyciężył "Deadpool & Wolverine".
Stawki na Super Bowl były w tym roku najwyższe w historii. Firmy chcące pokazać swoje reklamy w licznych przerwach finałowego meczu rozgrywek futbolu amerykańskiego, musiały zapłacić średnio 7 mln dol. za 30 sekundowy spot. Szacuje się, że stacja NBC zarobiła z tego tytułu ponad 500 mln dol.
Podczas Super Bowl 2024 widzowie mogli obejrzeć m.in. zwiastuny filmów "Bob Marley: One Love", "A Quiet Place: Day One", "W głowie się nie mieści 2", "Deadpool & Wolverine", "Królestwo Planety Małp", "Twisters", "Kung Fu Panda 4", "Monkeyman", "The Fall Guy", "Gru i Minionki: Pod przykrywką", "Wicked: Part One". Większość z wymienionych trailerów trafiła później do sieci.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Deadpool & Wolverine - zwiastun #1 [napisy]
Bezapelacyjnym zwycięzcą w rywalizacji na zwiastuny okazał się "Deadpool & Wolverine". W ciągu pierwszych 24 godzin od opublikowania w sieci, obejrzało go 365 milionów osób, co oznacza, że jest to najczęściej oglądany trailer w historii. Dotychczasowy rekord należał do filmu "Spider-Man: Bez drogi do domu" z 2021 roku, który w ciągu doby miał 355 mln wyświetleń.
W pobiciu rekordu pomogła na pewno rekordowa oglądalność samego finału rozgrywek futbolu amerykańskiego. Super Bowl 2024 stał się najczęściej oglądanym programem telewizyjnym wszech czasów, osiągając wynik 123,7 mln widzów.
"Deadpool & Wolverine" będzie jedną z najdroższych produkcji 2024 roku. Może nawet najdroższą. Jego budżet oszacowano na 250 mln dolarów. Film ma mieć premierę w kinach 26 lipca. Gwiazdami superprodukcji będą oczywiście Ryan Reynolds i powracający do kultowej postaci Hugh Jackman.
W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" rozmawiamy o serialach, które "ubito" zdecydowanie za wcześnie oraz wymieniamy te, które powinny pożegnać się z widzami już kilka sezonów temu. Możecie nas słuchać na Spotify, Apple Podcasts, YouTube oraz w Audiotece i Open FM.