Trwa ładowanie...
04-09-2007 12:04

Shrek twarzą HP

Shrek twarzą HPŹródło: DreamWorks SKG
d2oln1r
d2oln1r

Twarzą najnowszej kreacji reklamowej HP przygotowanej przez polski oddział agencji reklamowej Publicis został Shrek. Kampania pod hasłem 'OGRomnie fajna wyprawa' ma zachęcić klientów do zakupu urządzeń wielofunkcyjnych. Zasady promocji HP są proste: każdy, kto kupi wybrane urządzenie HP Photosmart może otrzymać prezent - do wyboru: muzyka z filmu "Shrek 3", ręcznik lub pamięć USB. Główną atrakcją są trzy dwuosobowe wycieczki do Los Angeles. Nagrodzeni zostaną autorzy najbardziej oryginalnych i zabawnych imion 3 małych Ogrów - dzieci Shreka i Fiony.

Kampanię reklamową wspierają działania komunikacyjne w mediach o szerokim zasięgu - na łamach prasy, w takich tytułach jak: Newsweek, Angora, Tele Tydzień, TV Rzeczpospolita, Kultura Dziennik TV, Gazeta Telewizyjna, PC format, Wysokie Obcasy, Gala, Focus oraz Komputer Świat, w internecie, na następujących portalach: Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, IDG.pl, Enter.pl., Google.pl, Gadu-Gadu, oraz reklama outdoorowa na plakatach w pobliżu dużych centrów handlowych.

Kreacje reklamowe będzie można zobaczyć także na autobusach. Działania promocyjne wesprą materiały POS w sieciach handlowych i sklepach komputerowych: ulotki, naklejki, wobblery i standy lama. Czas trwania kampanii: 16 sierpnia- 30 września 2007.

Media zaplanował dom mediowy Optimedia wraz z ZED Digital, departamentem mediów interaktywnych grupy ZenithOptimedia.

d2oln1r
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2oln1r

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj