TVP słabsza od TVN i Polsatu
Kanały TVP mają słabszą markę od TVN czy Polsatu - wykazały badania BAV przeprowadzone przez grupę Young & Rubicam Brands w 2007 roku. Z mediów najlepiej wypadł Polsat, 5. co do siły marka w Polsce.
Tuż za Polsatem uplasował się TVN, zajmując 7. pozycję w rankingu najsilniejszych marek w naszym kraju. Radio Zet było 11., RMF FM - 18., a TVP2 z 50. miejscem zamyka zestawienie. Wśród pięćdziesięciu najsilniejszych marek nie znalazła się ani TVP1, ani żaden dziennik czy czasopismo.
W porównawczym badaniu BrandAsset Valuator, w którym uwzględniono niemal 1300 marek z różnych kategorii, respondenci musieli określić siłę blisko 70 mediów, w tym najważniejszych tytułów prasowych, stacji radiowych i telewizyjnych (np. 'Gazety Wyborczej', TVN czy 'National Geographic').