Niepokojące zachowanie ludzi. Widziano ich na stadionie, w metrze
W piątek w polskich kinach pojawił się horror zatytułowany "Uśmiechnij się". Elementem grozy jest w nim tajemnicza siła, która przejmuje kontrolę nad ludźmi i zmusza ich m.in. demonicznego uśmiechu od ucha do ucha. W Stanach Zjednoczonych w ramach kampanii promocyjnej "opętani ludzie" pojawili się też na stadionach i w innych miejscach publicznych.
Nie zdradzając nic więcej z fabuły filmu, dodajmy, że "Uśmiechnij się" zbiera bardzo dobre recenzje (na Rottentomatoes 74 proc. pozytywnych ocen). Wiele osób uważa, że jest to jeden z najlepszych filmów grozy w tym roku. A te pojawiają się zazwyczaj w okresie poprzedzającym amerykańskie święto Halloween.
Zdaniem krytyków "Uśmiechnij się" wyróżnia się sugestywną kreacją Sosie Bacon, świetną ścieżką dźwiękową, dobrą realizacją i intrygującym pomysłem, który "zamienia nieszkodliwą ekspresję w symbol wrogości i śmiertelnego zagrożenia".
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Pierwsze informacje spływające z rynku amerykańskiego pozwalają przypuszczać, że film stanie się dużym przebojem w kinach. Bez wątpienia spory wkład w ten sukces miała pomysłowa kampania reklamowa.
Otóż w ostatnich dniach zaobserwowano w USA osoby, które oglądały mecz baseballa z demonicznym uśmiechem od ucha do ucha, albo z mocno ekspresyjnym wyrazem twarzy przesiadywały godzinami na ławce w nowojorskim metrze. Warto pamiętać, że (u)śmiechem można się zarazić.
W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" znęcamy się nad "Pierścieniami Władzy" i "Rodem Smoka", wspominamy seriale z lat 90. oraz śpiewamy hymn ku czci królowej. Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.