"Wszystkich nieprzespanych nocy": plakat polskiego filmu, który podbija Facebook

Zwiastun „Wszystkich nieprzespanych nocy” na facebookowej stronie filmu odnotował już 270 000 wyświetleń w niespełna 2 tygodnie od publikacji. To zainteresowanie wyższe niż trailerami „Wołynia” Wojtka Smarzowskiego, „Dunkierki” Christophera Nolana i wielu innych oczekiwanych tytułów kinowych. Prezentujemy oficjalny plakat „Wszystkich nieprzespanych nocy”. Film Michała Marczaka w kinach już od 4 listopada.

"Wszystkich nieprzespanych nocy": plakat polskiego filmu, który podbija Facebook
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

14.10.2016 | aktual.: 14.10.2016 12:26

„Wszystkie nieprzespane noce” (nagrodzone za Najlepszą Reżyserię na MFF Sundance oraz Nagrodą Publiczności na 16. MFF T-Mobile Nowe Horyzonty) w reżyserii Michała Marczaka to pełna uczuć i muzyki opowieść o współczesnych 20-latkach. Scenariusz filmu skupia się na trójce bohaterów, którzy są uwikłani w trójkąt miłosny, ale stanowi też szerokie spojrzenie na całe pokolenie urodzonych w Polsce po 1989 roku. 30 września na oficjalnej stronie facebookowej filmu zadebiutował oficjalny zwiastun tej produkcji. W ciągu niespełna 2 tygodni video zostało wyświetlone ponad 270 tysięcy razy, otrzymało 2 300 polubień i setki dalszych udostępnień. Z każdym dniem liczba ta rośnie o kolejne tysiące nowych zainteresowanych.

Takie statystyki nie są częste. Umieszczony na oficjalnej stronie na Facebooku dystrybutora zwiastun głośnego „Wołynia” w reżyserii Wojtka Smarzowskiego odnotował 214 tysięcy wyświetleń. Polski trailer „Dunkierki” – zbliżającego się filmu Christophera Nolana, twórcy „Incepcji” i trylogii o Batmanie, wygenerował 104 tysiące wyświetleń. Pierwszy teaserowy zwiastun kontynuacji przygód w świecie Harry’ego Pottera pt.: „Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć” to oglądalność rzędu 110 tysięcy na Facebooku. Dotychczasowy wynik zapowiedzi video „Wszystkich nieprzespanych nocy” jest również znacząco wyższy niż zamieszczone na wspomnianym portalu społecznościowym trailery hitów: „Kong: Wyspa czaszki” (100 tysięcy wyświetleń) czy „Król artur: Legenda miecza” (87 tysięcy wyświetleń). Do premiery nowego dzieła Michała Marczaka pozostały jeszcze 3 tygodnie. Sądząc po zaskakujących statystykach z Facebooka, istnieje duże prawdopodobieństwo, że ten polski film stanie się równym rywalem dla wielu hitów Hollywood.

Obraz
© Materiały prasowe

„Wszystkie nieprzespane noce” – w kinach od 4 listopada.

Źródło artykułu:WP Film
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)