Już w najbliższą niedzielę na antenie TVN zadebiutuje nowatorski teleturniej - „Kapitalny pomysł”.
Marcin Meller podpowie jak się wzbogacić
Solange Olszewska - właścicielka i prezes firmy Solaris, Sonia Wędrychowicz-Horbatowska - Wiceprezes Zarządu Banku Citi Handlowy, Zbigniew Niemczycki - właściciel Curtis Group oraz Mariusz Czerkawski - sportowiec i biznesmen.
Czworo najprawdziwszych rekinów biznesu zasiądzie w jury oceniającym pomysły marzących o własnym interesie Polaków.
Marcin Meller podpowie jak się wzbogacić
Ludzie pomysłowi i przedsiębiorczy, ludzie z nowatorskim pomysłem na własny biznes, domorośli wynalazcy - wszyscy, którzy mają genialny plan, ale brak im kapitału, będą mieli szanse wreszcie go zdobyć!
Marcin Meller podpowie jak się wzbogacić
Po wstępnej selekcji, wybrana garstka najbarwniejszych postaci z najciekawszymi pomysłami stanie przed jury.
Marcin Meller podpowie jak się wzbogacić
Decyzja jurorów może pomóc zrealizować marzenia, może jednak - na oczach widzów - pogrzebać nawet najbardziej "genialne", zdaniem ich autorów, pomysły.
Marcin Meller podpowie jak się wzbogacić
Kandydaci, przygotowani wcześniej do rozmowy przez psychologa biznesu, będą mieli dziesięć minut na prezentację swoich idei. Przeprowadzą prezentację by przekonać jury, że warto zainwestować w ich pomysł, że przyniesie on spodziewane zyski...
Marcin Meller podpowie jak się wzbogacić
Członkowie jury zadadzą kandydatom pytania, aby szczegółowo dowiedzieć się jaka jest istota pomysłu.
Marcin Meller podpowie jak się wzbogacić
Ujawnią jego wady, ewentualny brak przygotowania merytorycznego autora, nieznajomość realiów rządzących biznesem.
Marcin Meller podpowie jak się wzbogacić
Jeśli zaś kandydat skutecznie obroni swoją ideę, jury będzie głosować za jej przyjęciem. Po siedmiu odcinkach kwalifikacyjnych przyjdzie czas na wielki finał, którego zwycięzca otrzyma pieniądze niezbędne do uruchomienia inwestycji.
Marcin Meller podpowie jak się wzbogacić
"Kapitalny pomysł" to pierwszy w Polsce tego typu medialny projekt, który promuje prywatny biznes wśród masowych odbiorców.