Miś Uszatek w wersji japońskiej
Telewizja Polska sprzedała do Japonii dobranockę "Miś Uszatek". Studio SeMaFor myśli o zrealizowaniu filmu kinowego.
Miś Uszatek jest na najlepszej drodze, by odnieść sukces w Kraju Kwitnącej Wiśni, w którym nosi imię "Kumachan". Przez kilka najbliższych miesięcy będzie towarzyszył małym Japończykom przed snem. Bohater doczekał się już swojej strony internetowej.
Promocją misia zajmuje się firma Eden Entertainment, która specjalizuje się w produktach dla dzieci - wydaje płyty DVD z kreskówkami oraz sprzedaje związane z nimi zabawki.
Japończycy są zainteresowani współpracą z Polakami przy realizacji filmu pełnometrażowego o Uszatku. Na razie są to jednak tylko wstępne plany.
Szef firmy Eden Entertainment zastanawia się również nad przygotowaniem festiwalu filmów animowanych, które zostały wyprodukowane przez SeMaFor.