MTV promuje Jamesa Bonda
Kanały MTV na całym świecie jako pierwsze wyemitują najnowszy teledysk Madonny (zdj. AFP) wchodzący w skład ścieżki dźwiękowej do filmu Śmierć nadejdzie jutro.
MTV oraz wytwórnia filmowa MGM nawiązały współpracę w zakresie promocji najnowszego hitu kinowego o przygodach agenta 007 Jamesa Bonda Śmierć nadejdzie jutro. Światowa (także polska) premiera filmu przewidziana została na 22 listopada 2002.
W ramach promocji filmu po raz pierwszy wszystkie kanały MTV na całym świecie pokażą ekskluzywny dokument z serii "MTV Za Kulisami" w całości poświęcony produkcji najnowszego teledysku Madonny do piosenki "Die Another Day", znajdującej się na ścieżce dźwiękowej do filmu.
Uroczysta premiera teledysku będzie miała miejsce również w listopadzie i od tego momentu będzie go można oglądać przez 24 godziny tylko w MTV. Współpraca MTV i MGM w zakresie promocji Śmierć nadejdzie jutro zakłada również serię programów i konkursów poświęconych filmowi, przeprowadzonych we wszystkich oddziałach stacji MTV. Firma MGM widzi w MTV strategicznego partnera w dotarciu do młodzieży na całym świecie zarówno po przez promocję telewizyjną jak i Internet.
Wydarzenie na taką skalę z udziałem takich ikon pop kultury jak Madonna, Bond i MTV jest doskonałym sposobem urzeczywistnienia tak podniecającego projektu - komentuje Caresse Henry, menadżer Madonny.