Orły 2022: rozmowy o kinie - #3 Magdalena Koleśnik [podcast Open FM]
W środę 25 maja swoją premierę miał trzeci odcinek podcastu "Orły 2022: rozmowy o kinie". W programie tym pojawiła się Magdalena Koleśnik – odtwórczyni głównej roli w filmie "Sweat", nominowanego w tym roku do Orłów w trzech kategoriach.
Orły to nagrody rozdawane nieprzerwanie od 1999 roku. To właśnie one odkryły dla szerokiej publiczności takich twórców, jak Piotr Domalewski, Jan P. Matuszyński czy Małgorzata Szumowska. Gościem trzeciego odcinka podcastu "Orły 2022: rozmowy o kinie" jest Magdalena Koleśnik. Aktorka jest nominowana do nagrody w kategorii "najlepsza rola kobieca" za film "Sweat", który ponadto ma szansę otrzymać statuetkę za dźwięk oraz reżyserię.
- "Sweat" to opowieść o influencerce fitness, której kolorowe życie w social mediach przeplata się z osobistym poczuciem samotności i niezrozumienia. Długo ta kobieca perspektywa nie miała gdzieś miejsca, gdzie mogła te swoje historie opowiadać. Więc myślę, że wszystkim nam to się przyda. Mam nadzieję, że niedługo jakaś taka niebinarna perspektywa będzie miała głos, to będzie kolejny krok – mówi Magdalena Koleśnik.
Czytelnicy Wirtualnej Polski również mogą stać się częścią historii. W Wasze ręce oddajemy bowiem głosowanie na Nagrodę Publiczności, która zostanie wręczona podczas tegorocznej gali rozdania Orłów. Głosowanie WP odbywa się tutaj: http://orly.film.wp.pl/
W podcaście aktorka opowiedziała też o tym, że film "Sweat" nie jest tylko historią o influencerach, ale też o całej branży show-biznesowej. - Nie należę do "branży medialnej", bo jestem aktorką, na szczęście aż tak bardzo nie rozpoznawalną, ale nie doświadczam tego, co te osoby. Przygotowując się do filmu eksplorowałam te tereny czy fantazjowałam na temat tego, czym jest "awatar wyjściowy", z którym się wychodzi i którego się kreuje, ile jest w nim projekcji, ile jest prawdy, jakiś takich zintensyfikowanych cech, które teraz wydaje się, że są potrzebne ludziom albo można je dobrze sprzedać. Ile w tym jest jakiegoś marzenia o tym, żeby być kimś tam, ile jest traktowania siebie jako produkt, czy jako pole swojego biznesu - podkreśla Magdalena Koleśnik.