Trwa ładowanie...
25-06-2002 02:00

Spielberg reklamuje gadżety

Spielberg reklamuje gadżety
d6gfjq5
d6gfjq5

Najnowszy film Stevena Spielberga prawdopodobnie zapoczątkuje nowy trend w świecie reklamy.

W Raport mniejszości reklamuje się 15 marek, między innymi American express, Revo, Fox, The Gap i PepsiI.

W turystycznym filmie grany przez Toma Cruise'a bohater jeździ Lexusem, a do kupna różnych produktów zachęcają go mówiące uliczne billboardy.

Budżet Raportu mniejszości wyniósł 100 milionów dolarów. Chcąc zredukować koszty wytwórnia Fox wpadła na pomysł umieszczania reklam w samym filmie. Szacuje się, że wytwórnia zarobi na tym 25 milionów dolarów.

Ten nowatorski pomysł otworzył całkiem nowe pole dla reklamodawców, dla których umieszczenie reklamy w kinowych hitach może się okazać pokusą nie do odparcia.

d6gfjq5
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d6gfjq5