Spike Lee robi reklamy
Najnowszą reklamę telewizyjną marki Converse z Dwyanem Wadem w roli głównej wyreżyserował sam Spike'a Lee.
Nowa odsłona Converse’a zrealizowana została w konwencji krótkometrażowego filmu dokumentalnego, który odkrywa skryte myśli Dwyane’a Wade’a, MVP ostatniego finału NBA, i pokazuje ludzką stronę jednej z najbardziej interesujących postaci w świecie koszykówki. Pomysł Spike’a Lee na spot opiera się na dogłębnym spojrzeniu na człowieka ukrytego pod koszulką sportowca i jednocześnie ukazuje zalety nowego modelu Converse WADE 1.3.
Wade, który podpisał sześcioletni kontrakt z Conversem na początku roku, powiedział: „Kiedy usłyszałem, że Spike będzie reżyserem spotu, przestałem martwić się o efekt końcowy. Wiedziałem, że będzie on spełniał moje oczekiwania.”
Converse powstał w 1908r. i od tamtej pory jest uznawany za markę z tradycją i bogactwem modeli takich jak Chuck Taylor® All Star®, Jack Purcell® czy One Star®. W 1917r. Converse stworzył pierwszy but koszykarski. Wkrótce potem przedstawił model Chuck Taylor All Star, który przez pięć kolejnych dekad był obecny na boiskach koszykarskich i gościł w świecie profesjonalnej koszykówki. Dziś ten model jest ikoną oryginalności na całym świecie.