3z6
Tragiczne nieporozumienie
Internauci byli nieco bardziej skrupulatni i błyskawicznie wychwycili na planszy z logotypami sponsorów te należące do Amber Gold i OLT Express, nie kryjąc swojego oburzenia. Sytuację szybko starał się ratować producent i dystrybutor, który zażądał zastąpienia materiałów "właściwym zwiastunem", tłumacząc się z pomyłki.
– To nieporozumienie. Ten pokazywany dziś w sieci zwiastun był przygotowany na przełomie maja i czerwca specjalnie dla kina letniego Orange – wyjaśniała rzeczniczka Katarzyna Sikorska z Akson Studio na internetowych stronach dziennika Polska The Times.
– Nowy zwiastun, który do kin trafił 16 listopada, nieszczęśliwie nie został jeszcze zamieszczony na naszych stronach - dodała. Problem w tym, że prawdopodobnie właśnie ten materiał miał być pokazywany jako pierwszy zwiastun, jednak przez poważnie niedopatrzenie, zapomniano o usunięciu rażącego błędu.