Poczuj magię!
Powód jest bardzo prosty. Zdaniem Warner Bros. etykietka, na której karbowana prezerwatywa w charakterystycznych okularach wymachuje magiczną różdżką, uderza w dobry wizerunek firmy i jej flagowego produktu.
Ponadto marka „Harry Potter” warta jest ok. 15 miliardów dolarów, więc gra warta jest świeczki. Doskonale zdają sobie z tego sprawę zarówno autorka książek J.K. Rowling, jak i posiadające prawa do ekranizacji serii studio Warner Bros.
** [
BACHLEDA PRZYŁAPANA NA BALANDZE ]( http://film.wp.pl/ale-cyrk-z-ta-curus-6025280843056257g )* * [
TYCH ZDJĘĆ WSTYDZĄ SIĘ GWIAZDY ]( http://film.wp.pl/gwiazdy-w-najbardziej-zenujacych-momentach-6025280354886273g ) * * [
BRYTYJKI SĄ BRZYDKIE? BZDURA! ]( http://film.wp.pl/jesli-sadzicie-ze-brytyjski-sa-brzydkie-sprawdzcie-to-6025280115483265g ) **