Trwa ładowanie...

Wszyscy czekają na "Joker 2". Zwiastun pokonał nawet "Barbie"

Zwiastun "Joker: Folie a deux" rozpalił internet do czerwoności. Jego wynik oglądalności jest tak duży, że bez problemu pokonał nawet największy hit ubiegłego roku, czyli "Barbie". Czy to oznacza, że druga część filmu z Jokerem będzie murowanym sukcesem?

"Joker 2" będzie sporym hitem"Joker 2" będzie sporym hitemŹródło: fot. mat. pras.
d3ix1o3
d3ix1o3

"Joker" z 2019 r. był niespodziewanym hitem, który zdobył dwa Oscary na 11 nominacji i szereg innych prestiżowych nagród, w tym Złotego Lwa w Wenecji. I choć mało kto mógł się spodziewać kontynuacji tamtej historii (wszak "Joker" był psychologicznym dramatem, a nie typowym filmem "komiksowym"), to Warner Bros. dał zielone światło twórcom "Joker: Folie à Deux". Nie bez przyczyny był tu fakt, że "Joker" zarobił miliard dolarów, stając się najbardziej kasową produkcją w historii z kategorią R.

Za drugą część ponownie odpowiada Todd Phillips (trylogia "Kac Vegas"), który po raz kolejny napisał scenariusz wraz z Scottem Silverem ("8 mila", "Fighter"). Oprócz Joaquina Phoenixa i Lady Gagi na ekranie zobaczymy jeszcze m.in. Brendana Gleesona, Zazie Beetz (czyli ‘dziewczynę’ Arthura Flecka z pierwszej odsłony), Jacoba Loflanda i Catherine Keener.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz: Największe hity Netfliksa. Nadal przyciągają przed ekrany

Nie będzie żadną przesadą stwierdzenie, że na zapowiadane jako musical dzieło, czekają miliony widzów. Dostaliśmy zresztą tego potwierdzenie, gdy 10 kwietnia w sieci pojawił się pierwszy zwiastun filmu. W ciągu pierwszych 24 godzin osiągnął łącznie 167 mln wyświetleń. "Variety" donosi, że wynik oglądalności oraz aktywność widzów w mediach społecznościowych są wyższe niż te, które osiągnął pierwszy zwiastun "Barbie".

d3ix1o3

Trailer stał się najpopularniejszym wideo na YouTube w dniu premiery i obecnie może pochwalić się ponad 15 milionami wyświetleń w tym serwisie. A ta liczba będzie tylko rosła. Dwa dni po premierze pozostaje czwartym najlepiej trendującym filmem na tej platformie. 

Co więcej, materiał zdominował także serwis X w ciągu pierwszych 24 godzin. Aż 10 nazw związanych z filmem znalazło się w trendujących terminach. Były to: #JokerFolieADeux, Gaga, Harley, Harley Quinn, Joaquin Phoenix, Joker, Joker 2, Joker2, Lady Gaga i Todd Phillips.

"Joker: Folie a deux" będzie hit?

Czy to oznacza, że "Joker: Folie a deux" rozbije bank w box office, który trafi do kin 2 października 2024 r.? Można zakładać, że film na pewno zarobi pół mld dolarów. I to w miarę szybko. Pytanie, czy forma musicalowa nie odstraszy części widzów na tyle, że obraz może nie dobić do mld dolarów zysku. Czas pokaże.

d3ix1o3

Co ciekawe, choć zwiastun kontynuacji "Jokera" osiągnął niesamowity wynik popularności, to i tak blednie w porównaniu z zajawką "Deadpool & Wolverine", która zadebiutowała podczas przerwy reklamowej Super Bowl. Materiał ten ustanowił rekord wszechczasów z wynikiem 365 mln wyświetleń. Tu trzeba jednak wspomnieć, że uwzględniono w tej liczbie oglądalność w telewizji. "Jokerowi 2" zliczono jedynie wyświetlenia w sieci.

W 52. odcinku podcastu "Clickbait" rozwiązujemy "Problem trzech ciał" Netfliksa, zachwycamy się "Szogunem" na Disney+ i wspominamy najlepsze seriale 2023 roku nagrodzone na gali Top Seriale 2024. Znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej:

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d3ix1o3
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3ix1o3

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj