5 milionów dolarów za 30 sekund. Wytwórnie filmowe zapłaciły fortunę, aby pokazać nowe zwiastuny
5 milionów dolarów za 30 sekund. Tyle kosztuje czas reklamowy w przerwie meczu Super Bowl. Zaporowa cena bynajmniej nie zniechęciła największych wytwórni filmowych i podczas transmisji można spodziewać się premier zwiastunów głośnych produkcji. Tytuły nie zostały ujawnione, ale nie brakuje spekulacji.
Disney wykupił miejsca na dwa spoty i można przypuszczać, że zobaczymy zapowiedzi "Strażników Galaktyki vol. 2" oraz piątej odsłony "Piratów z Karaibów" pt. "Zemsta Salazara", w której ponownie zobaczymy Johnny'ego Deppa w roli Jacka Sparrowa.
Również dwa sloty zarezerwowało studio Fox. W tym przypadku należy spodziewać się trailera "Logana" (czyli kolejnej odsłony przygód Wolverine'a z Hugh Jackmanem) oraz mocno niepokojącego thrillera "Lekarstwo na życie" Gore'a Verbinskiego.
Universal prawdopodobnie zaprezentuje zapowiedź albo "Słonecznego patrolu" z Dwaynem Johnsonem i Zakiem Efronem, albo superprodukcji "Transformers: Ostatni rycerz" ponownie z Markiem Wahlbergiem w roli głównej oraz Anthonym Hopkinsem.
Sony także wykupiło miejsce na jedną reklamę i można spodziewać się klipu z promujacego animację "Smerfy: Poszukiwacze zaginionej wioski". Z aktualnych informacji wynika, iż studio Warner Bros. w ogóle nie wykupiło czasu reklamowego.
Super Bowl to finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi NFL. Jest to najważniejsze wydarzenie sportowe roku w Stanach Zjednoczonych, traktowane jako nieformalne święto narodowe, które przyciąga przed telewizory ponad 100 mln widzów. Nic dziwnego, że reklamodowacy są gotowi zapłacić nawet najbardziej horrendalną cenę za kilka sekund czasu antenowego.