Daniel Craig pląsa w reklamie. I poleca polską markę
Pamiętacie wzruszającą reklamę Coca-Coli, którą stworzył Taika Waititi? Reżyser znów stanął za kamerą krótkiego, chwytliwego metrażu. Tym razem jednak nagrał klip promujący trunek dla dorosłych. W parze z Danielem Craigiem.
Szczególny klip to efekt współpracy nagradzanego reżysera z polską marką. Już samo to połączenie brzmi intrygująco, ale Waititi zdecydował się zaangażować do reklamy jedno z najgorętszych nazwisk.
"James Bond po godzinach" - tak w skrócie można byłoby opisać tę reklamę, bo główną rolę gra w niej nikt inny, jak Daniel Craig. Radośnie pląsa po ulicach Paryża w funkowym rytmie, marząc o... polskiej wódce. A wszystko zaczyna się sceną, która równie dobrze mogłaby rozpoczynać kolejną z przygód Agenta Jej Królewskiej Mości.
Dopiero zawadiacki uśmiech Craiga w blasku fleszy wskazuje na to, że aktor pokaże swoją zdecydowanie bardziej wyluzowaną i dowcipną stronę. I to właśnie humor z pewnością jest tym, co łączy obu filmowców. Jeden bawi widzów kolejnymi reżyserskimi wizjami, drugi - raz po raz zaskakując swoim talentem komediowym.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Zobacz: "Glass Onion: Film z serii 'Na noże'" (2022) - zwiastun filmu
Wspomniana reklama jednak to nie parodia ani pastisz, spokojnie mogłaby pełnić rolę pełnoprawnego teledysku. I znów skojarzenie nie pojawia się bez powodu, bo piosenkę w tle wykonuje Rita Ora (prywatnie partnerka Taiki Waititiego). Warto też dodać, że za choreografię odpowiedzialny jest JaQuel Knight, doskonale znany fanom Beyonce - to on przygotował układy taneczne, które można zobaczyć w teledyskach do "Single Ladies" czy "Formation".
Efekt? Imponujący. To zdecydowanie przyjemna dla oka reklama, ale mając na uwadze ekipę za nią stojącą, trudno się temu efektowi dziwić.
Co ciekawe, to nie pierwsza "taneczna" reklama tej marki. Wcześniej w kampanii Belvedere Nation wystąpili popularni rodzimi wykonawcy, Natalia Szroeder i Tymek. To nie pierwsza też reklama, w której polski trunek polecają hollywodzcy gwiazdorzy – jedną z najbardziej znanych kampanii była ta z udziałem Bruce’a Willisa.
Zobaczcie teraz Daniela Craiga w imprezowym wydaniu. Już niebawem zaś będziecie mogli go zobaczyć na Netfliksie - w drugiej części z serii "Na noże".