Trwa ładowanie...
15-12-2010 16:33

"Drużyna A" poległa przez marketing

"Drużyna A" poległa przez marketing
dkndkrg
dkndkrg

Joe Carnahan twierdzi, że jego film "Drużyna A" nie został wypromowany we właściwy sposób.

Oparty na serialu obraz z Liamem Neesonem, Bradleyem Cooperem, Quintonem Jacksonem i Sharlto Copleyem zarobił w Stanach Zjednoczonych tylko 77 milionów dolarów. Reżyser jest przekonany, że to wina nietrafionego marketingu.

- Padliśmy ofiarą pewnych błędów marketingowych - przekonuje Carnahan. - Ludziom nie uświadomiono, czym ten film jest i pod jakimi względami różni się on od serialu. Gdybym dostał centa za każdą osobę, szczególnie płci żeńskiej, która podchodzi do mnie i mówi, że ktoś zaciągnął ją siłą na ten film, a potem okazało się, że bardzo jej się podobał, byłbym naprawdę bogatym człowiekiem. Zawiódł marketing. Mam nadzieję, że nadrobimy to sprzedażą filmu na DVD i Blu-ray. Od powodzenia tego przedsięwzięcia w dużej mierze uzależniam realizację sequela. Trzymajcie kciuki.

dkndkrg
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dkndkrg