Trwa 艂adowanie...
d2oln1r
14-02-2005 12:58

Jay-Z, 50 Cent i Lucy Liu u Reeboka

d2oln1r
d2oln1r

Koncern odzie偶owy Reebok zatrudni艂 kolejne ameryka艅skie gwiazdy, aby promowa艂y nowy image firmy.

Reebok rozpoczyna kampani臋 reklamow膮, w kt贸rej wezm膮 udzia艂 takie s艂awy, jak: raperzy Jay-Z i 50 Cent, aktorka Lucy Liu, koszykarze ligi NBA Allen Iverson i Yao Ming, tenisista Andy Roddick, futbolista Iker oraz 艂y偶wiarz Stevie Williams. Akcja prowadzona jest pod has艂em "I Am What I Am". W reklam贸wkach bohaterowie wspominaj膮 swoje dzieci艅stwo. Jak stwierdzi艂 rzecznik prasowy firmy, celem kampanii jest "zaprezentowanie ikon, kt贸re maj膮 opini臋 na jaki艣 temat lub potrafi膮 od偶egna膰 si臋 od mit贸w i utartych sposob贸w postrzegania".

Premiera reklam odb臋dzie si臋 20 lutego w trakcie tegorocznego meczu All-Star NBA.

d2oln1r
Oce艅 jako艣膰 naszego artyku艂u:
Twoja opinia pozwala nam tworzy膰 lepsze tre艣ci.

Komentarze

Trwa 艂adowanie
.
.
.
d2oln1r

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie tre艣ci dost臋pnych w niniejszym serwisie - bez wzgl臋du na ich charakter i spos贸b wyra偶enia (w szczeg贸lno艣ci lecz nie wy艂膮cznie: s艂owne, s艂owno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz form臋 (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Sp贸艂ka Akcyjna z siedzib膮 w Warszawie, b臋d膮cej w艂a艣cicielem niniejszego serwisu, bez wzgl臋du na spos贸b ich eksploracji i wykorzystan膮 metod臋 (manualn膮 lub zautomatyzowan膮 technik臋, w tym z u偶yciem program贸w uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powy偶sze zastrze偶enie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu u艂atwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunk贸w umownych lub dozwolonego u偶ytku okre艣lonego przez w艂a艣ciwe przepisy prawa.Szczeg贸艂owa tre艣膰 dotycz膮ca niniejszego zastrze偶enia znajduje si臋tutaj