"Mam talent" pobił "Jak oni śpiewają?"
Program "Mam talent" stał się bezkonkurencyjny, natomiast "JOŚ?" ogląda coraz mniej widzów.
Jesienny zwycięzca TV
Ponownie w II edycji programu „Mam talent” gospodarzami są niezastąpieni Marcin Prokop i Szymon Hołownia.
Jurorzy programu – Agnieszka Chylińska, Małgorzata Foremniak i Kuba Wojewódzki mają do dyspozycji przyciski, za pomocą których mogą przerwać każdy trwający 2 minuty występ.
Chętnie korzystają z przycisków, gdy są znudzeni, przerażeni lub boją się o życie uczestnika.
Jesienny zwycięzca TV
Widownia "Mam talent" rośnie z odcinka na odcinek.
W sobotę, 26 września, program obejrzało aż 5,07 mln widzów przy 32,91 proc. udziału w rynku (blisko 40 proc. w grupie komercyjnej).
Jesienny zwycięzca TV
Dla porównania przed rokiem trzy pierwsze odsłony show zobaczyło 4,53 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 32,26 proc.
Według przeprowadzonego sondażu show oglądają głównie kobiety oraz widzowie między 25, a 59 rokiem życia.
Jesienny zwycięzca TV
TVN w trakcie emisji programu zdecydowanie dystansuje konkurencję - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Druga pozycja przypada TVP1, emitującej filmy fabularne (3,25 mln widzów i 22,22 proc. udziału).
Przegrany tej jesieni
Trzeci jest Polsat, który nadaje w tym czasie "Jak oni śpiewają" (2,27 mln widzów i 15,49 proc. udziału).
I to jest właśnie najnowszą porażką jesiennej ramówki Polsatu.
Polsat w trakcie emisji "Jak oni śpiewają" jest stacją trzeciego wyboru.
Przegrany tej jesieni
"Jak Oni śpiewają" to muzyczne show 'na żywo' z wielkim rozmachem, w którym popularne Gwiazdy seriali stają oko w oko z największymi muzycznymi przebojami i ze sobą nawzajem.
W VI edycji o Perłowy Mikrofon i podróż prywatnym samolotem bluejatem z ukochaną osobą walczyć będzie jedenastu laureatów i finalistów poprzednich edycji "Jak Oni Śpiewają".
Przegrany tej jesieni
Trzy pierwsze odcinki nowej serii "Jak oni śpiewają" zobaczyło 2,62 mln widzów.
Przed rokiem, po trzech odcinkach, program oglądało średnio 3,09 mln osób.
Przegrany tej jesieni
Udział Polsatu w rynku w trakcie emisji show wynosi 18,6 proc. w grupie 4+ oraz 16,45 w komercyjnej grupie docelowej (16-49) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.
W ubiegłym roku udział wynosił odpowiednio 24 i 22 proc.
Polsat wyprzedza nawet TVP2, która ma 1,4 mln widzów i zaledwie 10 proc. udziału.
Przegrany tej jesieni
Śpiewające gwiazdy śledzą przede wszystkim kobiety, osoby mieszkające na wsi oraz w małych miastach.