Trwa ładowanie...
dj5mnom
15-02-2007 12:16

Oglądalność telewizji rośnie, szczególnie wśród młodych

dj5mnom
dj5mnom

Pomimo rosnącej penetracji rynku wideo online, oglądalność telewizji idzie w górę, szczególnie wśród młodszych odbiorców.

Według dwóch badań przeprowadzonych przez firmy Magna Global i Leichtman Research Group, wideo online nie ma tak wielkiego wpływu na oglądalność telewizji jak bali się reklamodawcy. Jak na razie wydaje się nawet, że w ogóle nie ma wpływu.

Dzieci oglądają raczej więcej telewizji niż mniej. W 2006 roku dzieci w wieku 2-11 lat oglądały telewizję przez średnio 17,34 godziny w tygodniu. To wzrost w porównaniu z 17,18 godziny rok wcześniej.

Przeciętny telewidz spędził przed telewizorem 4 godziny i 35 minut na przełomie lat 2005/2006. To o trzy minuty więcej w porównaniu z poprzednim sezonem.

dj5mnom
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dj5mnom