Trwa ładowanie...
d3tj455
15-02-2007 12:16

Oglądalność telewizji rośnie, szczególnie wśród młodych

d3tj455
d3tj455

Pomimo rosnącej penetracji rynku wideo online, oglądalność telewizji idzie w górę, szczególnie wśród młodszych odbiorców.

Według dwóch badań przeprowadzonych przez firmy Magna Global i Leichtman Research Group, wideo online nie ma tak wielkiego wpływu na oglądalność telewizji jak bali się reklamodawcy. Jak na razie wydaje się nawet, że w ogóle nie ma wpływu.

Dzieci oglądają raczej więcej telewizji niż mniej. W 2006 roku dzieci w wieku 2-11 lat oglądały telewizję przez średnio 17,34 godziny w tygodniu. To wzrost w porównaniu z 17,18 godziny rok wcześniej.

Przeciętny telewidz spędził przed telewizorem 4 godziny i 35 minut na przełomie lat 2005/2006. To o trzy minuty więcej w porównaniu z poprzednim sezonem.

d3tj455
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3tj455

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj