Trwa ładowanie...

Open'er 2024. Demoniczna Doja Cat zawładnęła sceną

To nie jest wydarzenie dla dzieci. Już dawno Doja Cat w typowy dla siebie, bezceremonialny sposób poinformowała, że trzeba stracić głowę (bardzo owijam tu w bawełnę), by przyprowadzać dzieci na jej show. Jeśli ktoś w piątek wieczór nie posłuchał tej rady, musiał swoim pociechom zakrywać uszy i oczy.

Doja Cat na Open'erze Doja Cat na Open'erze Źródło: Licencjodawca
dsq3fze
dsq3fze

Seks, ogień, fajerwerki. Doja Cat, która była headlinerem podczas trzeciego dnia Open'era przyniosła podwójną energię, którą obdarowałaby dwie niemrawe Duy Lipy. Bez choreografii, ale z mocnym uderzeniem, sensualnością wylewającą się ze sceny i kipiącymi emocjami, pokazała, dlaczego jej nazwisko było najgorętsze w tegorocznym line-upie.

Wbrew oczekiwaniom fanów, którzy widzieli jej inne koncerty, nie przywiozła ze sobą ekipy tancerzy w kostiumach z długich włosów (sic!), ale scena i platformy na niej był nimi porośnięte. Zewsząd buchały płomienie i tryskały fajerwerki. Doja zaczęła od "Aknowledge me", by przejść do "Demons", które w tym pirotechnicznym anturażu niemal przepowiadały rozstąpienie się sceny i nadejście Demogorgona.

Doja Cat na Open'erze Licencjodawca
Doja Cat na Open'erzeŹródło: Licencjodawca

Piosenkarka przez cały występ miała na sobie kusą bieliznę przypominającą jock strapy i naklejki na sutki. W peruce z długich białych włosów wyglądała jak półnaga lalka Barbie. Ale taka, która włada sceną i tłumem przed nią, emanuje niemal zwierzęcą energią. Gdy śpiewała słowa piosenki "I'm a puppet, I'm a sheep", wszyscy kończyli za nią "I'm a cash cow". Co jakiś czas Doja nagradzała nas uśmiechem i potakiwaniem głowy z uznaniem.

dsq3fze

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Magda Gessler o cenach swoich jagodzianek. "Moja jagodzianka zostaje w pamięci na cały rok"

Największy entuzjazm wywołało znane wszystkim "Say so" czy "Balut" z najnowszego albumu "Scarlet", na którym wszyscy machali rękoma tak, jak im nakazała Doja. Między gitarowymi riffami i mocnymi solówkami na perkusji były też chwile liryczne, jak "Like You" czy "Agora Hills" odśpiewane na unoszącej się ponad sceną platformie.

Artystka nie pozostawiła nas na długo w tym nastroju i już wszyscy skandowaliśmy niecenzuralne słowa do "Paint the town red". Niemal rozniosła scenę na "Wet vagina" i... zostawiła nas w ciemnościach, światła zgasły. Minęło 75 minut od początku koncertu, więc rozochoceni fani szykowali się na bis, zwłaszcza, że nie wybrzmiały jeszcze dźwięki jej mega hitu "Woman". Niestety: musieliśmy wszyscy patrzeć, jak techniczni zbierają instrumenty, to naprawdę koniec, headliner bez bisu.

dsq3fze

Basia Żelazko, dziennikarka Wirtualnej Polski

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
dsq3fze
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dsq3fze

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj