420 sekund z szamponem Catherine Zeta-Jones
Catherine Zeta-Jones otrzymała ponad 1,5 miliona funtów za występ w reklamie szamponu.
Aktorka zagrała główną rolę w 7-minutowym filmie reklamującym środek do pielęgnacji włosów Lux. Brytyjka wcieliła się w w podwójną rolę gwiazdy filmowej i szpiega, wykradającego z tajnego laboratorium eliksir młodości. Niezwykła mikstura, która okazuje się być szamponem marki Lux, umożliwia bohaterce olśniewający występ na czerwonym dywanie.
01.06.2009 13:03
- Chcieliśmy Catherine takiej, jaka dała się zapamiętać w filmie "Osaczeni", prowokującej i tajemniczej - tłumaczy przedstawiciel koncernu kosmetycznego Unilever. - Dlatego reklama napisana została jako krótki film szpiegowski. Szkoda, że nie będzie go można zobaczyć w brytyjskiej telewizji. Catherine nieźle w nim wygląda, ale o to właśnie chodziło.
Zeta-Jones otrzymała zawrotną sumę 3700 funtów za każdą sekundę miniprodukcji, gromadząc łącznie półtoramilionowy dochód. Reklama nadawana będzie na antenie telewizji chińskiej i japońskiej.
Catherine Zeta-Jones pracuje obecnie na planie filmu "Dali".