De Niro reklamuje, fani narzekają
Robert De Niro wystąpił w reklamie telewizyjnej firmy American Express, której reżyserii podjął się Martin Scorsese.
27.01.2005 16:50
W czarno-białym spocie reklamowym będzie można zobaczyć legendarnego aktora, jak, spacerując po Nowym Jorku, opowiada dlaczego to miasto jest dla niego tak ważne. W reklamie znajdą się również zdjęcia policjantów, strażaków, koszykarzy oraz starszych ludzi. Nie zabraknie również materiału nakręconego w "strefie zero". De Niro przechodząc koło placu, gdzie niegdyś stał budynek WTC stwierdza "Moje serce krwawi".
Zdaniem wielu fanów legendarnego aktora, twórca 30-sekundowej reklamy wykazał się brakiem wrażliwości. Zdjęcia przedstawione w spocie są nieodpowiednie, aby mogły firmować American Express.
Jeden z rozgoryczonych nowojorczyków oświadczył na czacie na stronie Digital Spy Internet, iż "facet, który kocha to miasto, powinien okazać więcej klasy". - "Wykorzystanie tragedii do sprzedaży jakiegoś produktu jest nie na miejscu" - dodaje fan De Niro.
Jednak dla samego aktora decyzja o nakręceniu reklamy była łatwa. Firma American Express jest jednym z głównych sponsorów dorocznego Tribeca Film Festival, którego założycielem jest De Niro.