'Hi way' - nowe zwiastuny

W sieci pojawiły się cztery niepublikowane wcześniej fragmenty z kilkakrotnie już przekładanego i oczywiście gorąco wyczekiwanego filmu drogi, postoju i pobocza - ‘Hi way’ na podstawie scenariusza i w reżyserii Jacka Borusińskiego.

'Hi way' - nowe zwiastuny

W rolach głównych występują Jacek Borusiński i Dariusz Basiński, znani dotąd z działalności scenicznej pod szyldem Mumio oraz kultowych reklam Plus GSM. Film wchodzi do polskich kin w dzień dość nietypowy tj. 3 maja.

Cztery fragmenty z filmu noszą tytuły ‘Kamera’, ‘Kawa’, ‘Ogólny’ i ‘Park’. Każdy klip trwa około minuty i został skompresowany do rozdzielczości 480x328. Pliki mają format wmv.

ZNACIE KABARET MUMIO? ZOBACZCIE ICH POCZYNANIA W FILMIE JACKA BORUSIŃSKIEGO
Zwiastuny odkrywają rąbek tajemnicy, co kryje film. Fragmenty filmu są ciekawe, mądre, czasami głupie, zwykłe, czasami niezwykłe, przede wszystkim całkiem "odjechane". Mogą się zdarzyć, mogą się przyśnić lub wymyślić. Są takie, jak życie, tak samo zaskakujące i kompletnie nieprzewidywalne, a przede wszystkim prześmieszne.

Oto opinie o filmie „Hi Way”, które już teraz można przeczytać w prasie:

„Mam nadzieję, że powstanie komedia, jakiej dawno w Polsce nie było”.
Piotr Dzięcioł, Opus Film

"Teraz dwóch facetów, którzy rozśmieszyli całą Polskę, próbuje swych sił w filmie. (...) Widzowie z niecierpliwością oczekują na komedię. Aktorom z 'Mumio' powiodło się na scenie, gdzie stworzyli nową jakość, odnieśli wielki sukces w reklamie, więc teraz chcą dokonać cichej rewolucji w polskim kinie."
Tele Tydzień

ZOBACZ GALERIĘ ZDJĘĆ Z FILMU
„Każda scena nabiera swoistej autonomii i może stać się początkiem kolejnej opowieści. Tak jak u Piwowskiego kwestia logiki i tempa fabuły jest tematem rozważań bohaterów. (...). Dzięki reklamówkom telewizyjnym troje aktorów z Mumio stworzyło swoją wspólnotę śmiechu. Kopytko, globusik, miks podobnie jak rejsowe 'okoliczności przyrody' są zrozumiałe dla wszystkich wtajemniczonych, którym odpowiada ich abstrakcyjne i nieoczywiste poczucie humoru"
Filip Łobodziński, Newsweek

"Film ma między innymi pokazać ludziom, że nie robimy tylko i wyłącznie spektakli i wyłącznie reklam. (...) Ambicją podstawową jest zrobienie dobrego filmu, innego od propozycji z ostatnich lat."
Przekrój

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)