Konkurs na spot reklamowy miesięcznika KINO
Fundacja KINO we współpracy z organizatorami przeglądu Jutro Filmu ogłosiła konkurs na film reklamowy miesięcznika KINO.
26.02.2003 15:03
Konkurs będzie częścią tegorocznego przeglądu JF i zasady uczestnictwa w nim są podobne do obowiązujących na całej imprezie, czyli:
- w konkursie na reklamę miesięcznika KINO mogą wziąć udział filmowcy amatorzy, którzy nie przekroczyli 35 roku życia oraz studenci szkół filmowych.
- spot może być zrealizowany w technice dowolnej, jego czas projekcji nie może przekraczać 30 sekund i
- koniecznie musi się w nim pojawić logo miesięcznika KINO.
Filmy w systemie VHS, S-VHS, DV lub mini DV wraz z Kartą Zgłoszenia (dostępną pod adresem www.JutroFilmu.art.pl, w redakcji KINA i w Stowarzyszeniu Pro Varsovia) można przysyłać do dnia 31 marca 2003 r. pod adresem organizatora przeglądu Jutro Filmu:
Stowarzyszenie PRO VARSOVIA
ul. Braci Załuskich 3 m. 77,
01-773 Warszawa
Nagrodą w konkursie, ufundowaną przez firmę POSITIVE CHARGE będzie 10 godzin montażu na profesjonalnym systemie edycyjnym, a premierowa projekcja nagrodzonego filmu reklamowego odbędzie się podczas tegorocznego festiwalu Jutro Filmu.
Dodatkowych informacji może udzielić P. Jacek Cegiełka: jacek.cegielka@poczta.fm