Ósmy sezon programu Szymona Majewskiego miał mniej widzów niż dwie poprzednie serie, niższe były też jego wpływy reklamowe.
Nowy sezon
TVN planuje jednak jego kontynuację w jesiennej ramówce.
Ogladalność
Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność ósmej edycji programu "Szymon Majewski Show" wyniosła 2,6 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 19,22 proc. w grupie 4+ i 20,34 proc. w 16-49.
Niższa widownia
Widownia była zatem niższa niż wiosną ub.r., gdy program śledziło 3,02 mln osób (udział w 4+ wynosił wtedy 23,21 proc.).
Słaby wynik
Lepsze wyniki show osiągał też zeszłej jesieni, bo wówczas jego oglądalność wynosiła 2,84 mln widzów, a udział - 21,50 proc.
Trzecie miejsce
W paśmie nadawania "SMS" (poniedziałki 21.30) TVN zajmował tej wiosny trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
Lepsze programy
Lepiej radziły sobie TVP 2, która emitując "Kulisy M jak miłość" i show "Tomasz Lis na żywo" z udziałem wynoszącym 23,19 proc. była liderem pasma, oraz Polsat, który nadawał wtedy filmy fabularne w cyklu "Megahit" i miał 22,10 proc.
Reklamy
Wpływy z reklam emitowanych przy ósmej serii widowiska Szymona Majewskiego wyniosły 15 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów), czyli mniej niż ubiegłej wiosny, gdy program przyniósł stacji z reklam 23 mln zł (tamta edycja była jednak o cztery odcinki dłuższa).
Słaba wiosna
Jesienią z kolei zarobił jeszcze więcej, bo 26 mln zł.
Nowa edycja
Kolejna edycja programu "Szymon Majewski Show" pojawi się na antenie TVN jesienią br.