"Kevin sam w domu": po raz kolejny zdeklasował konkurencję
Tradycji stało się zadość. Boże Narodzenie należało ponownie do kultowego, świątecznego filmu. Przygody Kevina, emitowane w Polsacie, zebrały największą publiczność przed telewizorem.
27.12.2016 | aktual.: 28.12.2016 12:53
Mimo że TVP 1 była najchętniej oglądaną stacją w święta wśród wszystkich widzów w wieku powyżej czterech lat, to właśnie Polsat zdeklasował konkurencję.
W Wigilię najwięcej widzów zgromadził emitowany w Polsacie po godz. 20 "Kevin sam w domu" – 4,33 mln widzów. To wynik o ponad 200 tysięcy wyższy niż rok temu. W Boże Narodzenie największą widownię miały natomiast ”Wiadomości” – 4,03 mln widzów. W święta oglądaliśmy telewizję średnio przez sześć godzin i półtorej minuty, czyli o 17 minut dłużej niż rok wcześniej.
Przygody rodziny McCallisterów od kilkunastu lat gromadzą przed telewizorem całe rodziny. Fabuła choć znana, co roku bawi nas do łez. W wyniku małego zamieszania, rodzina tytułowego bohatera zapomina o jednej drobnej sprawie. Tylko jednej. Zapomina ze sobą zabrać... Kevina. 8-letni chłopiec zostaje sam w domu i od tej pory musi sam sobie radzić ze wszystkim w czym do tej pory wyręczali go rodzice. Tym bardziej,że na horyzoncie pojawia się dwóch złodziejaszków, którzy tylko czekają by okraść dom McCallisterów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.