Nietypowa data premiery filmu 'Hi Way'
Kino drogi, postoju i pobocza. Eksplozja poczucia humoru, czyli pierwszy film fabularny na podstawie scenariusza i w reżyserii Jacka Borusińskiego po raz kolejny zminia datę swojej premiery.
Kino drogi, postoju i pobocza. Eksplozja poczucia humoru, czyli pierwszy film fabularny na podstawie scenariusza i w reżyserii Jacka Borusińskiego. W rolach głównych występują Jacek Borusiński i Dariusz Basiński, znani dotąd z działalności scenicznej pod szyldem Mumio oraz kultowych reklam Plus GSM. W związku z wyznaczeniem tego samego dnia premiery filmu 'Hi Way' na świecie, również na ekrany polskich kin film z u działem Jacka Borusińskiego i Dariusza Basińskiego, znanych dotąd z działalności scenicznej pod szyldem Mumio wejdzie 3 maja 2006 roku.
03.04.2006 12:12
Na Twoich oczach, otworzy się pilnie strzeżony w głowie reżysera, worek z historiami. Są dokładnie takie jak wszystko, co bohaterów filmu i nas otacza: są ciekawe, mądre a czasami głupie, zwykłe, czasami niezwykłe, przede wszystkim całkiem 'odjechane'. Mogą się zdarzyć, mogą się przyśnić lub wymyślić. Są takie, jak życie i tak samo jak ono zaskakujące i kompletnie nieprzewidywalne a przede wszystkim Prześmieszne.
ZOBACZ 23 UJĘCIA Z GORĄCO WYCZEKIWANEGO FILMU
- Teraz dwóch facetów, którzy rozśmieszyli całą Polskę, próbuje swych sił w filmie. (...) Widzowie z niecierpliwością oczekują na komedię. Aktorom z 'Mumio' powiodło się na scenie, gdzie stworzyli nową jakość, odnieśli wielki sukces w reklamie, więc teraz chcą dokonać cichej rewolucji w polskim kinie.' Tele Tydzień
- 'Każda scena nabiera swoistej autonomii i może stać się początkiem kolejnej opowieści. Tak jak u Piwowskiego kwestia logiki i tempa fabuły jest tematem rozważań bohaterów. (...). Dzięki reklamówkom telewizyjnym troje aktorów z Mumio stworzyło swoją wspólnotę śmiechu. Kopytko, globusik, miks podobnie jak rejsowe 'okoliczności przyrody' są zrozumiałe dla wszystkich wtajemniczonych, którym odpowiada ich abstrakcyjne i nieoczywiste poczucie humoru'
Filip Łobodziński, Newsweek
- 'Film ma między innymi pokazać ludziom, że nie robimy tylko i wyłącznie spektakli i wyłącznie reklam. (...) Ambicją podstawową jest zrobienie dobrego filmu, innego od propozycji z ostatnich lat.'
Przekrój