Szykuje się relaunch Polsatu 2
Polsat po sukcesie wiosennej ramówki chce teraz wzmocnić ofertę programową Polsatu 2.
Bogusław Chrabota, Redaktor Naczelny TV Polsat mówił, że na zakończonych właśnie targach telewizyjnych w Cannes stacja będzie kupować i budować repertuar odnowionego Polsatu 2. Jego słowa potwierdza Maciej Stec członek zarządu Telewizji Polsat.
„Polsat 2 jest kanałem z dużym potencjałem, a na dzień dzisiejszy nie funkcjonuje w obiegu reklamowym. Chcielibyśmy to w końcu zmienić i wykorzystać ten potencjał” – mówi portalowi „Wirtualnemedia.pl” Maciej Stec. Nie zaprzecza, że odnowiony kanał mógłby przybrać format filmowo-rozrywkowy.
„Na targach w Cannes zbieraliśmy informacje na temat dostępnej dla kanałów oferty programowej. Teraz będzie ona przez nas analizowana i na tej podstawie podjęte zostaną decyzje strategiczne” – mówi Marta Wieniewska, TV Rights Buyer Thematic Channels Telewizja Polsat.
Relaunch marki zaplanowano jeszcze w tym roku, ale w ciągu najbliższych kilku tygodni powinniśmy poznać szczegóły oferty.
Redaktorem prowadzącym Polsatu 2 został niedawno Michał Banach były wicedyrektor Radiowej Trójki oraz dyrektor produkcji Polskiego Radia S.A. Jest on odpowiedzialny za zmiany programowe i odświeżoną formułę stacji.
Istniejący od 1997 roku Polsat 2 początkowo nadawał jako kanał filmowy, później jako powtórkowy programów z anten Polsatu, TV 4, Polsatu Zdrowie i Uroda, Polsatu Sport. Dostępny jest w większości sieci kablowych oraz na platformach cyfrowych: Cyfrowy Polsat, Cyfra+, n.