"Taniec z gwiazdami" popularniejszy niż wybory
Jak podają wirtualnemedia.pl powołując się na dane AGB Nielsen Media Research, emitowany w minioną niedzielę czwarty „Taniec z gwiazdami” przebił oglądalnością związane z wyborami samorządowymi, telewizyjne wieczory wyborcze.
Programy poświęcone wyborom samorządowym zostały przygotowane przez trzy stacje – TVP1, TVP3 i TVN 24. Łączna ilość widzów zgromadzonych przed telewizorami w trakcie ich nadawania była niższa od ilości jaką przyciągnął przez telewizory ‘Taniec z gwiazdami”. Z poświęconych wyborom programów, najlepiej poradził sobie materiał pokazany przez TVP1, który oglądało około 4 mln widzów czyli 26,7% zgromadzonych przed telewizorem. Tymczasem finał czwartej edycji Tańca widziało aż 7 mln widzów. Prezesi stacji TVN przyznali że wynikiem tym udało im się przebić pamiętnego „Big Brothera”.
Widownia finału „Tańca z Gwiazdami” w TVN była bardziej sfeminizowana, kobiety stanowiły 64% całej widowni programu. Widownia była młodsza niż w przypadku „Wieczoru Wyborczego TVP1”, 60% widzów to osoby powyżej 40 roku życia. Trochę więcej niż połowa (54%) widzów mieszka na wsi bądź w małym mieście, posiadają wykształceni podstawowe i średnie (76% całej widowni).
Przypominamy że przedwczoraj, 12 listopada miała miejsce emisja ostatniego, finałowego odcinka czwartej edycji „Tańca z gwiazdami”. Główne trofeum czyli Kryształową Kulę wytańczyła znana dziennikarka Kinga Rusin i jej partner Stefano Terrazzino.
Więcej na ten temat możesz przeczytać w wirtualnemedia.pl