Trwa ładowanie...
agnieszka holland
10-02-2016 18:04

Agnieszka Holland skończyła kręcić ''Pokot''

Agnieszka Holland skończyła kręcić ''Pokot''
d2fystw
d2fystw

W niedzielę 7 lutego Agnieszka Holland zakończyła zdjęcia do filmu "Pokot".

Ekranizacja powieści Olgi Tokarczuk "Prowadź swój pług przez kości umarłych" powstawała w trzech etapach - letnim, jesiennym i zimowym. Od początku było wiadomo, że ostatni etap będzie dla ekipy dużym wyzwaniem. - Fizycznie będzie trudniej, ale w głowie jaśniej - mówiła Agnieszka Holland.

- Kręciliśmy nocą, temperatura spadała poniżej -15 °C, było bardzo dużo śniegu - wspomina wcielający się w rolę młodego informatyka Dyzia, Jakub Gierszał.

- Praca nad tą rolą była ogromnym wyzwaniem, na planie miałam zadania kaskaderskie i zdjęcia z dzikimi zwierzętami - komentuje odtwórczyni głównej roli Agnieszka Mandat. Aktorka na prośbę reżyserki zrobiła kurs narciarstwa biegowego, a nawet nauczyła się rzeźbić.

Na ekranie zobaczymy również Wiktora Zborowskiego, Borysa Szyca, Andrzeja Grabowskiego, Tomasza Kota, Katarzynę Herman, Mirosłava Krobota, a także Patrycję Volny.

Polska premiera obrazu "Pokot" zaplanowana jest na 2017 rok.

d2fystw
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2fystw

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj