Jennifer Lopez zalśni w Internecie
Jennifer Lopez postanowiła wypromować swój nowy zapach "Glow After Dark" w reality show.
27.12.2006 21:03
Pięć dziewcząt zamieszka na dwa tygodnie we wspólnym apartamencie w Nowym Jorku. Uczestniczki będą otrzymywać zaproszenia na najlepsze imprezy w mieście, a kamery będą podążały za nimi krok w krok przez 24 godziny na dobę.
Wyboru kandydatek do programu dokona komisja z Jennifer Lopez na czele. Do ścisłego finału przejdzie 100 dziewcząt, których losy znajdą się następnie w rękach publiczności. Aby startować w konkursie, kandydatki muszą przysłać nagrania z uzasadnieniem, dlaczego to akurat one powinny zostać szczęśliwymi wybrankami. Mają opisać również, jak "lśnią po zmroku".
Program emitowany będzie w Internecie na stronie poświęconej zapachowi "Glow After Dark".
Najnowszy film Jennifer Lopez, "El Cantante", będzie miał premierę w USA w lipcu.