"Nie pomyl filmu" hitem internetu. Zabawny pomysł dystrybutora "Dywizjonu 303"

"Nie pomyl filmu" hitem internetu. Zabawny pomysł dystrybutora "Dywizjonu 303"
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Karolina Stankiewicz

20.07.2018 | aktual.: 21.07.2018 11:56

W sierpniu na ekrany polskich kin trafią dwa filmy o historii pilotów Dywizjonu 303. Polska produkcja promowana jest dość absurdalnym hasłem "Nie pomyl filmu". Ale najzabawniejsze są reakcje internautów.

"303. Bitwa o Anglię" to brytyjski film z Marcinem Dorocińskim. Do kin trafi 17 sierpnia. Z kolei "Dywizjon 303. Historia prawdziwa" to rodzima produkcja, która zadebiutuje 31 sierpnia. Oparta jest na książce Arkadego Fiedlera "Dywizjon 303". Film powstawał przy ścisłej współpracy z historykami i miał wsparcie rodziny pisarza.

Dystrybutor polskiego filmu wystraszył się, że widzowie idąc do kina będą zdezorientowani. Zdecydował się na umieszczenie na plakacie ostrzeżenia: "Nie pomyl filmu. Prawdziwa historia Dywizjonu 303 na podstawie książki Arkadego Fiedlera dopiero od 31 sierpnia w kinach". Brzmi jak żart, ale – kto wie – może to szczera troska o widza.

Internauci wiedzieli, co z tym zrobić. W sieci pojawiło się mnóstwo plakatów z hasłem "Nie pomyl filmu". Zebrał je fanpage Living in Poland Ironically. Teraz możemy odetchnąć z ulgą – już zawsze wybierzemy ten właściwy tytuł.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (70)