Penélope Cruz reklamuje sztuczne rzęsy

Kampania reklamowa nowego tuszu L'Oreal z udziałem Penélope Cruz spotkała się z krytyką Advertising Standards Authority (ASA), niezależnej brytyjskiej organizacji przemysłu reklamowego.

Zarówno w spotach telewizyjnych, jak i w reklamie prasowej Cruz zapewnia potencjalne klientki, że tusz Telescopic wydłuża rzęsy do 60 procent. Tymczasem okazało się, że podczas realizacji zdjęć do kampanii aktorce doczepiono sztuczne rzęsy.

Penélope Cruz reklamuje sztuczne rzęsy
Źródło zdjęć: © AFP

28.10.2007 03:15

- To powszechnie stosowany zabieg - dziwi się rzecznik koncernu L'Oreal. - Zastanawia nas fakt, dlaczego przy realizacji naszych poprzednich kampanii przedstawiciele ASA nie widzieli w nim nic złego.

Firma L'Oreal została wezwana do wyjaśnienia sytuacji i zamieszczenia dementi w każdej następnej reklamie mascary Telescopic.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)