Trwa 艂adowanie...
przereklamowani
13-06-2014 12:40

"Przereklamowani": Robin Williams kontra szalone lalki

"Przereklamowani": Robin Williams kontra szalone lalki殴r贸d艂o: Comedy Central
d2eu8ia
d2eu8ia

Ju偶 w t臋 niedziel臋 widzowie przekonaj膮 si臋 co zrobi膰, by nie pa艣膰 ofiar膮 przezi臋bionych wsp贸艂pracownik贸w oraz czy kreatywno艣膰 jest wa偶niejsza od twardych danych analityka. To wszystko w serialu Przereklamowani w Comedy Central.

W najnowszym odcinku Przereklamowanych agencja reklamowa zostanie poproszona o przywr贸cenie dobrego imienia firmie produkuj膮cej lalki. Na rynku pojawi艂y si臋 bowiem zabawki z nagranymi obra藕liwymi wypowiedziami. Teraz Simon i sp贸艂ka b臋d膮 musieli przygotowa膰 kampani臋, kt贸ra naprawi wizerunek sp贸艂ki. Zadanie oka偶e si臋 trudniejsze ni偶 si臋 spodziewano, a wszystko to za spraw膮 panuj膮cej w biurze choroby.

W kolejnym odcinku serialu wszyscy rozpoczn膮 tak偶e prac臋 nad reklam膮 karmy dla kot贸w. W firmie pojawi si臋 analityk rynkowy, przez kt贸rego Simon straci wiar臋 w swoj膮 kreatywno艣膰. Pracownicy zrobi膮 wszystko, by powr贸ci艂 do dawnej formy.

W tym samym czasie Sydney zaprzyja藕ni si臋 z kotem, kt贸ry zamieszka艂 w firmie na czas pracy nad reklam膮. Zacznie si臋 ba膰, 偶e posiadanie futrzaka to kolejny krok do taropanie艅stwa.

Emisja 13. i 14. odcinka: 15 czerwca, niedziela, godz. 21:00

d2eu8ia
Oce艅 jako艣膰 naszego artyku艂u:
Twoja opinia pozwala nam tworzy膰 lepsze tre艣ci.

Komentarze

Trwa 艂adowanie
.
.
.
d2eu8ia

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie tre艣ci dost臋pnych w niniejszym serwisie - bez wzgl臋du na ich charakter i spos贸b wyra偶enia (w szczeg贸lno艣ci lecz nie wy艂膮cznie: s艂owne, s艂owno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz form臋 (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Sp贸艂ka Akcyjna z siedzib膮 w Warszawie, b臋d膮cej w艂a艣cicielem niniejszego serwisu, bez wzgl臋du na spos贸b ich eksploracji i wykorzystan膮 metod臋 (manualn膮 lub zautomatyzowan膮 technik臋, w tym z u偶yciem program贸w uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powy偶sze zastrze偶enie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu u艂atwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunk贸w umownych lub dozwolonego u偶ytku okre艣lonego przez w艂a艣ciwe przepisy prawa.Szczeg贸艂owa tre艣膰 dotycz膮ca niniejszego zastrze偶enia znajduje si臋tutaj