"Przereklamowani": Robin Williams kontra szalone lalki
Już w tę niedzielę widzowie przekonają się co zrobić, by nie paść ofiarą przeziębionych współpracowników oraz czy kreatywność jest ważniejsza od twardych danych analityka. To wszystko w serialu Przereklamowani w Comedy Central.
W najnowszym odcinku Przereklamowanych agencja reklamowa zostanie poproszona o przywrócenie dobrego imienia firmie produkującej lalki. Na rynku pojawiły się bowiem zabawki z nagranymi obraźliwymi wypowiedziami. Teraz Simon i spółka będą musieli przygotować kampanię, która naprawi wizerunek spółki. Zadanie okaże się trudniejsze niż się spodziewano, a wszystko to za sprawą panującej w biurze choroby.
13.06.2014 12:40
W kolejnym odcinku serialu wszyscy rozpoczną także pracę nad reklamą karmy dla kotów. W firmie pojawi się analityk rynkowy, przez którego Simon straci wiarę w swoją kreatywność. Pracownicy zrobią wszystko, by powrócił do dawnej formy.
W tym samym czasie Sydney zaprzyjaźni się z kotem, który zamieszkał w firmie na czas pracy nad reklamą. Zacznie się bać, że posiadanie futrzaka to kolejny krok do taropanieństwa.
Emisja 13. i 14. odcinka: 15 czerwca, niedziela, godz. 21:00