TVN zarobiła 60 mln zł na 'Tańcu z gwiazdami'
02.12.2008 | aktual.: 22.03.2017 15:52
Popularność "Tańca z gwiazdami" nie maleje. Zakończona w niedzielę ósma edycja show miała średnio 4,74 mln widzów i zdecydowania wygrała z konkurencją w swoim paśmie. Wpływy z reklam nadanych wokół programu wyniosły 60 mln zł. Kolejna edycja widowiska wiosną.
Taniec z gwiazdami
Finałowy odcinek, w którym Złotą Kulą za zwycięstwo odebrała para Agata Kulesza i Stefano Terrazzino, obejrzało w minioną niedzielę w TVN-ie 5,26 mln widzów przy udziale w rynku wynoszącym 31,34 proc. w grupie 4+ i 29,45 proc. w 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Reserach przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Taniec z gwiazdami
Cała ósma edycja "Tańca z gwiazdami" miała średnio 4,74 mln widzów i odpowiednio 29,46 proc. i 26,51 proc. udziału w rynku.
Taniec z gwiazdami
To prawie taka sama oglądalność, jaką mogła się pochwalić emitowana wiosną siódma odsłona show - obejrzało ją bowiem 4,73 mln osób przy udziale w rynku na poziomie 29,07 proc - podają Wirtualnemedia.pl.
Taniec z gwiazdami
Jednak ósma seria tanecznego widowiska TVN znalazła się dopiero na trzecim miejscu od końca wśród najpopularniejszych edycji show, bo poza siódmą, udało jej się w widowni pokonać jeszcze tylko pierwszą odsłonę show, która miała 3,38 mln widzów (nadawana była wiosną 2005 roku).
Taniec z gwiazdami
W czasie emisji programu stacja TVN była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego.
Na drugim miejscu uplasowała się Jedynka, która w czasie tanecznych popisów pokazywała "Sport" "Pogodę" oraz seriale Seks, kasa i kłopoty, Ranczo i Szminka w wielkim mieście - pozycje te wybierało 3,35 mln widzów.
Taniec z gwiazdami
Dalej uplasowały się stacje Polsat (gł. Skazany na śmierć, CSI: Kryminalne Zagadki Miami 2,68 mln) i TVP 2 (gł. Czas honoru, filmy; 2,29 mln).
Taniec z gwiazdami
Z danych wynika, że ósmą edycję "Tańca z gwiazdami" oglądały najchętniej kobiety, które stanowiły aż dwie trzecie widzów programu.
Widowisko cieszyło się też dużą popularnością wśród osób w wieku od 30 do 44 lat i powyżej 50. roku życia oraz mieszkańców miast.
Taniec z gwiazdami
Show przyniósł stacji wpływy reklamowe wynoszące niemal 60 mln zł. Największe przychody miał finałowy odcinek - 5,6 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Taniec z gwiazdami
Telewizja TVN jest zadowolona z wyników programu, dlatego kolejna, dziewiąta edycja "Tańca z gwiazdami" pojawi się w wiosennej ramówce stacji. Przygotowania do niej mogą ruszyć już w przyszłym tygodniu.