Amerykanie wybrali 'Miłość na zamówienie'
Komedia romantyczna "Miłość na zamówienie" zdobyła szturmem serca amerykańskich widzów.
13.03.2006 14:10
Matthew McConaughey w "Miłości na zamówienie" wcielił się w trzydziestokilkuletniego mężczyznę, którego rodzice chcą wyswatać, tak aby ich ukochany syn w końcu opuścił dom i rozpoczął własne życie. Bohaterowi to nie w smak, tym bardziej, że wykorzystuje familię jako dobrą wymówkę przed zaangażowaniem się w poważny związek. Mężczyzna jednak zmieni zdanie, gdy na jego drodze pojawi się dziewczyna jego marzeń (w tej roli Sarah Jessica Parker)
. Wraz z pojawieniem się na horyzoncie kobiety, bohater zacznie się jednak zastanawiać, czy to aby nie podstęp ze strony rodziców, którzy chcą się go pozbyć z domu. Film zarobił w trzy dni 24 miliony dolarów.
Na drugiej pozycji wylądowała natomiast komedia familijna "Na psa urok". W roli głównej zobaczymy Tima Allena, który wciela się w postać goniącego za karierą, zapracowanego prawnika, zaniedbującego rodzinę. Pewnego dnia zostaje zamieniony w owczarka. Przemiana spowoduje, że kariera adwokata legnie w gruzach. Zrozumie on natomiast, że rodzinie trzeba poświęcać dużo więcej czasu. Oprócz Allena w filmie grają także Kristin Davis i Robert Downey Jr. Produkcja uzyskała w weekend dochody 16 milionów dolarów.
Ostatnia nowość tego tygodnia to przeróbka horroru "Wzgórza mają oczy" Wesa Cravena z 1977 roku. Bohaterami filmu jest rodzina Carterów, która właśnie wybiera się w podróż do Kalifornii, by obejrzeć odziedziczoną kopalnię srebra. Podczas jazdy, na pustkowiu psuje im się samochód. Okazuje się, że - na ich nieszczęście - pobliskie wzgórze zamieszkane jest przez rodzinę kanibali. Po trzech dniach film ma na koncie 15 milionów dolarów.